Olemme mukana tukemassa rehtiä kilppailua Suomessa. Yrityksemme Tilaajavastuu raportti on nyt saatavilla. Pääset hakemaan raportin kirjautumalla palveluun: www.portal.vastuugroup.fi
Asiakastyytyväisyys 97,8 / 100
Yrityksemme asiakkaan tekemän kyselyn perusteella, kuljetuspalvelumme ovat huippu luokka.
Illan aikana suoritetuista asiakkaan 1 227 kpl toimituksista on saapunut ilmoitetun aikataulun mukaisesti 1 201 kpl, eli 97,88%.
Täsmällisyys 97,88%
Uudenlainen realiaikainen asiakastuki on saanut positiivista vastaanoton loppuasiakkailta. Kehitämme asiakaspalveluamme jatkuvasti palautteiden pohjalta.
Rekrytoidessa uusista kuljettajista etsitään aina asiakaspalveluhenkisyyttä. Useimmissa tapauksissa jo haastatteluvaiheessa huomataan, onko edessä tuleva asiakaspalvelija tai kenties jo ammattilainen.
Asiakaspalveluasenne lähtee kuljettajasta itsestään.
Henkilön oma toiminta ja käyttäytyminen vaikuttavat myönteisen asiakaskokemuksen aikaansaamiseen ja asiakkaan ostopäätökseen. Koulutuksen avulla saadaan käytännönläheisiä työkaluja monien eri palvelutilanteiden ammattimaiseen ja myönteiseen hoitamiseen.
Kuljettajan asiakaspalvelukoulutus lisää ymmärrystä asiakaspalvelun tärkeydestä osana yrityksen liiketoimintaa ja kannattavuutta.
Asiakastyytyväisyys 97,8 / 100
Yrityksemme asiakkaan tekemän kyselyn perusteella, kuljetuspalvelumme ovat huippu luokka.
Illan aikana suoritetuista asiakkaan 1 227 kpl toimituksista on saapunut ilmoitetun aikataulun mukaisesti 1 201 kpl, eli 97,88%.
Täsmällisyys 97,88%
Uudenlainen realiaikainen asiakastuki on saanut positiivista vastaanoton loppuasiakkailta. Kehitämme asiakaspalveluamme jatkuvasti palautteiden pohjalta.